صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

  • ۰
  • ۰

کاربرد شمع‌ در زندگی انسان‌ها، به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد. در گذشته مردم از نور شمع‌ برای روشنایی منازل، اماکن عمومی و همینطور در کلیساها استفاده می‌کردند.

امروزه شمع‌ها علاوه بر کارایی برای زیبایی نیز به کار گرفته می‌شوند

شمع‌ها به عنوان نمادی برای روشن‌فکری، عقل و خرد شناخته می‌شوند

 جدا از موارد بالا، امروزه بیشترین کاربرد شمع‌ها در طراحی داخلی و تزئین خانه‌هاست

خانه‌های زیبا و آرامش‌بخش همگی یک ویژگی یکسان دارند: با نوع تزئین خود و عوامل تاثیر‌گذار در آن، شادابی و سرزندگی را به خانه می‌آورند. در این خانه‌ها، معمولا هر اتاق به نوعی تزئین اتاق مجاور را تکمیل می‌کند و تمام اجزای خانه در کنار هم، احساس سرزندگی را برای اعضای خانه و مهمانان به ارمغان می‌آورند. عواملی که در ایجاد این حس موثر هستند عبارتند از: رنگ دیوارها و لوازم خانه، کفپوش، مبلمان و چیدمان آنها، پرده‌ها و منابع نور هم نور طبیعی و هم نور مصنوعی از لامپ‌های متفاوت.

استفاده از شمع برای نمایش کاربرد هر اتاق

حمام طرح زمینه اقیانوس یا دریا داشته باشد.می‌توانید ظرفی شیشه‌ای را با شن سفید پر کنید و در میان آن سنگ‌های شیشه‌ای رنگارنگ داشته باشید. ترکیب آن با سه شمع سفید در اندازه‌های متفاوت زیبا می‌شود.

به شن داخل ظرف شیشه‌ای، عطری با رایحه دریا بزنید و دور ظرف را با روبان‌های الیافی ببندید. ترکیب شمع‌ها و ظرف را در قسمتی نزدیک دوش حمام یا سینک دستشویی، کنار حوله‌ها بگذارید و مطمئن شوید از دید کافی برخوردار است.

تاثیر شمع‌ در انتقال حس به محیط‌های مختلف

شمع‌ها در انتقال حال و هوا بین اتاق‌های مختلف موثر هستند. به طور مثال وقتی باغچه به اتاق غذاخوری راه دارد، با کمک شمع‌ها می‌توان همان فضای باغ را به داخل خانه آورد. از شمع‌های ستونی مختلف با ابعاد و اندازه متفاوت برای این منظور  استفاده کنید. الیاف یا قطعات چوبی موجود در باغ مانند بامبو و یا شاخه‌های کوچک درختان را هم به کار ببرید. به خاطر داشته باشید در صورتی که قصد استفاده از شاخه‌های درختان را دارید، قبل از هر کاری، به مدت ده دقیقه در فر با دمای پایین بگذارید تا تمام حشرات ریز آن کشته شوند

  • ۹۵/۰۹/۲۳
  • kishwood company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی