صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

  • ۰
  • ۰

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

اتاق خواب پناهگاهی است که برای استراحت روحی و جسمی به آن جا می رویم. هرشخصی برای دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب خود ایده و  ایده آلی را دارد.بیایم چند نکته در رابطه با چیدمان اتاق خواب را باهم مرور کنیم.

آرامش در دکوراسیون اتاق خواب

یکی ار نکاتی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مهم می باشد ایجاد آرامش می باشد. آرامش در اتاق خواب به عوامل زیادی بستگی دارد.  آرامش منزل بخصوص اتاق خواب ضروری است زیرا بعد از یک روز طولانی و شلوغ برای چند ساعت استراحت کنیم و خستگی های روزمره از بدنمان بیرون برود.  رنگ ، نوع چیدمان ،جایگاه قرار گیری کمد لباس ، تخت خواب ، نوع پرده از عواملی هستند که آرامش اتاق خواب به آنها بستگی دارد.
وقتی که تزیین یک اتاق خواب رو در ذهن داشته باشیم، نتیجه نهایی باید تصویری به یاد ماندنی، زیبا و آرامش بخش باشد. رنگ، فضا و  دکوراسیون مجموعه ای از خلق و خوی یک اتاق خوابه که باید به خوبی شناخته و رعایت بشوند و وقتی کنار هم قرار می گیرند باید همچون قطعه ای شعر، روح رو نوازش بدهند.

اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب و رنگ ها

اینکه بتوانیم با رنگها بازی کنیم و در ترکیبهایی، تعادل و زیبایی رو باهم ایجاد کنیم توانایی خاصی می خواهد که تنها با تجربه انواع رنگها، تصور و شجاع بودن در این کار ایجاد می شود. اصل مهمل است که از ترکیب و تجربه نترسیم و شجاعت کارهای جدید رو در دکوراسیون داشته باشیم. در غیر اینصورت، تنها چیزی که حاصل می شود،کسل کننده و تکراری است.
رنگ ها تاثیر بسیاری در حالت های روانی و روانشناسی دارند. این که رنگ های خنک و کم رنگ به تنهایی ایجاد خواب آلودگی و کسل کنندگی داشته باشند و رنگهای گرم به تنهایی هیجان بیش از حدی ایجاد می کنند درست است و شاید هیچ یک از این ترکیبها مناسب یک فضای مسکونی نباشد. البته رنگهای خنک مثل سبز و. آبی کم رنگ در اتاق خواب های تک نفره که تنها برای استراحت هستند، انتخاب خیلی بدی نیست. ولی همچنان پیشنهاد ما، بازی با رنگهامی باشد .  هیچ وقت پیشنهاد نمی کنیم یک اتاق تنها  با یک رنگ تزیین بشود . چون تاثیرات منفی زیادی بر روان می گذارد.

30-Small-Bedroom-Interior-Designs-Created-to-Enlargen-Your-Space-29

تزیینات و اکسسوری اتاق خواب

اکسسوری و اشیای تا حد معقول باعث زیبایی اتاق خواب خواهند شد ولی نباید زیاده روی کرد.تا باعث شلوغی نشود. پس باید در انتخاب  وسایل و تزیینات و همچنین در مقدار استفاده این لوازم با توجه به بزرگی و کوچکی اتاق خواب دقت کنیم.مدل مبل راحتی

تخت خواب و جایگاه قرار گیری آن یک نکته مهم می باشد.

این موضوع که چه نوع تختی و با چه فرمی رو برای اتاق خواب انتخاب میکنید رو در این مطلب بررسی نمیکنیم. ولی این نکته رو حتما باید توجه داشته باشیم که تخت در کدام قسمت اتاق قرار می گیرد. این موضوع خیلی مهم است و در آرامشی که در خواب خواهیم داشت تاثیر مستقیم و خیلی زیادی می گزارد و افراد زیادی هستند که به آن توجه نمی کنند. جایگاه تخت خواب باید به گونه ای باشد که تا جایی که امکان دارد از درب ورودی دید نداشته باشد. . تخت رو باید درقسمتی قرار داد که کمترین دید رو از بیرون اتاق داشته باشد.

مقاله اصول اولیه چیدمان در اتاق های مختلف منزل شما را مطالعه کنید.

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • kishwood company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی