صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

شرکت صنایع چوب کیش

  • ۰
  • ۰

چگونه شلوار جین خود رابا لباس های دیگرمان ست کنیم؟

شلوار جین از آن نوع پوشش های پر دردسر از انتخاب تا پوشیدن می باشد. موارد زیادی مثل تا کردن  ست کردن با لباس های دیگر. در این نوشته قصد داریم اختصاصا به راه های ست کردن شلوار جین بپردازیم.

men jean
چگونگی ست کردن شلوارجین با کفشهایتان
شلوار های جین انواع مختلف و طرح های بسیاری دارند. این مسئله شاید براتون جالب باشد که رنگ هایی که تابحال ندید از شلوار جین وجود دارد. از این رو برای ست کردن با هر طرح آن همیشه کفش هایی وجود خواهند داشت. در زیر برخی از این کفش ها را مشاهده می کنید :
کفش کالج ،کفش کوهنوردی ، اسنیکر،کفش های قایقی ،بوت چلسی 

خرید لباس

این مدل کفش ها را میتوانید با شلوار جین بپوشید. به هر طریق شما باید از کفش هایی که سطح بالایی بلندی دارند و یا سطح آن ها درخشنده است (مانند کفش چرم) به همراه شلوار جین خودداری کنید. این گونه کفش ها به درد تیپ های رسمی می خورند. در عوض به دنبال کفش هایی باشید که از جنس های کرباسی یا چرم جیر درست شده اند.
کفشی که می پوشید باید رنگی داشته باشد که به رنگ لباس پوشیده شده بالاتنه شما و رنگ شلوار جین شما بیاید. کفش های رنگ پوستی یا قهوه ای روشن چرمی مانعی ندارد اگر از جین های سنگ شور و با رنگ های روشن مایل به سفید استفاده می کنید. پوشیدن . به دلیل رسمیت کمتری که این کفش ها نسبت به کفش چرم مشکی دارند با غیررسمی بودن شلوار جین ست می شوند. پوشیدنکفش های مشکی هم مناسب خواهد بود در صورتی که از جنس های چرم جیر یا کرباسی باشند .
کفشهایتان را رنگ قهوه ای انتخاب کنید اگر شلوار جین سفید به تن می کنید . پوشیدن کفش مشکی برای ساختن تیپی مونوکرومتیک بلامانع است. تنها استثنا زمانی است که شما تیشرت مشکی به تن کرده اید. در این زمان است که میتوانید کفش مشکی بپوشید.

میخواهید پاچه شلوار جینتان راتا بزنید؟
ما راه تازدن پاچه ها را پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال راه دیگری برای پوشیدن شلوار جین هستید تا خاص تر باشید . در این مدل پیشنهاد ما این است که یا کتانی یا کفش های چرم جیر طرح دار بپوشید. این قضیه موجب بهتر دیده شدن کفشهایتان می شود. چراکه شلوار شما روی کفش شما نمی افتند

شلوار جین مردانه
پیشنهاد ما این است که شلوار را بپوشید. 
در حالت پوشیده و ایستاده قسمت پایین پاچه (زیر قسمت دوخته شده) را گرفته و تا بزنید.
آن را در جهت خلاف برخورد با قوزک پا تا بزنید.
در همین حال که این قسمت در دستان شماست، پاچه ی شلوار را نیز از زیر یک یا دوتا بزنید.
سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که سازگاری بیشتری با کفشتان داشته باشد می توانید یک تا و دو تا بودن را به سلیقه ی خودتان انتخاب کنید .
طبقه بندی کردن براساس پاچه ی شلوار یکی از راه های تفکیک مدل های شلوار می باشد.  برای ست کردن شلوار جین به آنها توجه کنید.  برای این کار به آسانی می توانید پاچه شلوار را روی کفش قرار داده و بالا را به صورت تا خورده در آورید. این کار برای شلوارهای تنگ و چسبان و کفش های ساق دار و بوت ها مثل بوت چلسی یا چوکا و همچنین با رنگ قهوه ای خوب جواب می دهد.

کالکشن 2017 شلوارهای جین منگو را مشاهده کنید.

  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • kishwood company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی